My Skincare Routine

14:49:00

Здравейте отново и Честита Баба Марта! Бъдете живи и здрави :) 
Както сте разбрали от заглавието днес ще ви представя какви грижи полагам за кожата на лицето си всеки ден. 

- СУТРИН -


Грижата за лицето ми сутрин много зависи от това колко време имам и дали закъснявам.. Когато не бързам за никъде и имам достатъчно време за глезене посягам към следните продукти:

Alverde измиваща пяна с лайм и ябълка - Направих ревю на пяната, което може да погледнете Тук. Там подобно написах приложението й. Харесва ми, действа ми разсънващо и ободряващо.

Bilka тоник за лице с пъпеш и краставица - Ако сте прочели предния пост с моите топ 3 под 5 лева, значи вече сте запознати с продукта. Много ми харесва - хидратира, мирише приятно, оставя кожата свежа и  я подготвя за грим.

L'oreal Triple Active крем за лице - Това е кремът, който използвам в момента. Предназначен е за нормална към комбинирана кожа, но на моята нормална към суха се справя прилично. Не попива много бързо, но хидратира приятно.

Ziaja околоочен крем - Това е първият ми околоочен крем и започнах да го използвам наскоро. Доволна съм, хидратира добре зоната около очите.

- ПО ВРЕМЕ НА БАНЯ -


Garnier Purifying Foaming Gel & Garnier Pure Active 3 in 1 - Използвам ги на произволен принцип - един път гела, един път скрабта. Преди ползвах само скрабта, но на моята суха кожа не е препоръчително, защото допълнително щях да я пресуша при използване при всяко къпане. Затова си взех и гела, с който да разредя използването на Garnier Pure 3 in 1. В крайна сметка той се оказа по-изсушаващ, но не е нещо неприятно и дразнещо. С малко крем, всичко се оправя. Нанасям ги на лицето, изчаквам 3-4 минутки и измивам. И от двете съм доволна - оставят кожата много мека и имат много приятен мирис.

- СЛЕД БАНЯ -


Тук няма нужда отново да описвам продуктите, процедурата се повтаря от сутринта само, че без измиване с пяната на Alverde.

- ГЛЕЗЕНЕ ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ -


Използвам 2 маски като гледам да ги правя по 1 , максимум 2 пъти в седмицата. Понякога толкова нямам време и се отнасям, че и 1 не ги правя.. Тези, които ползвам сега са:

Freeman Avocado & Oatmeal Clay Mask - Много хвалена маска в блог пространството и има за какво. Обещава да почисти дълбоко и да свие порите. След употреба наистина и двете са видими. Чувствам кожата си толкова почистена, гладка и мека като на бебенце. Порите ми видимо са по-незабележими. Доволна съм и я препоръчвам.

Himalaya Refreshing Fruit Mask с папая и ябълка - Обещава да енергизира, освежи и възстанови еластичността на кожата, да почисти порите и да изглади кожата. Тук ефектът не е WOW, но маската не е лоша. Доста щипе при нанасяне, но се справя прилично.

- ПОЧИСТВАНЕ НА ГРИМ -


Мицеларна вода Garnier - Почиствам грима си с нея, много съм доволна  - нежна към кожата е, не ми дразни на очите и се справя доста добре с махането на грима. Затруднява се леко при спиралата, но досега не съм срещнала продукт, който да не го прави.

Това беше моята грижа за кожата. Надявам се да не съм ви отегчила напълно :D 

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram. :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe