Catrice Allround Controuring Palette

20:52:00

Здравейте, момичета! Обещах ревютата на новите контуриращи продукти на Катрис преди време и се захващам с представянето на палитрата с кремообразни контуриращи коректори, които марката пуснаха този месец - Catrice Allround Controuring Pallete. 


Палитрата идва в обикновена пластмасова опаковка, идентична с тази от предната им палитра с коректори. Затваря се стабилно, годна е 18 месеца. Отзад има обяснение как да се използват цветовете, ако сте начинаещи в грима и имате нужда от помощ. Няма да се впускам в подробности за самото контуриране и хайлaйтване, ако искате да се запознаете, може да прочетете Тук.


В палитрата са включени 5 цвята - 2 за контуриране, 2 за хайлатване и 1 хайлайтър. Кремообразни са, матови (без хайлайтъра), нанясат се лесно и се блендват без проблем. Цветовете на пръв поглед изглеждат много пигментирани, но блендани на лицето не са много наситени, както ми се искаше на мен. Това далеч не значи, че няма да ги ползвам, напротив, подходящи за ежедневен грим или за основа на прахообразни продукти. 


Лично аз използвам повече тъмните цветове, защото за хайлайт имам други продукти на които съм вярна :D Хайлайтърът за съжаление идва прекалено сух за мен и имам затруднения при използването му, въпреки, че доста ми допада като цвят. Тъмните цветове са супер за моята бяла кожа, макар и не достатъчно пигментирани се забелязват след бледване. Използвам повече втория, защото е една идея по-силен като цвят по мое мнение. Двата хайлайтващи цвята са един доста бял и един по-жълтеещ. Жълтият е тъмен на моята кожа, но другият е приятен за носене. Като цяло палитрата не е лоша, но аз имах една идея по - завишени очаквания, защото окачвах по - пигментирани цветове. Въпреки това я използвам с удоволствие като основа преди другата нова палитра на марката, за която ще е следващото ревю.

Цената на палитрата е около 10 лв. и може да я намерите навсякъде, където се предлага марката. Моята закупих от Лили.

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram. :)

You Might Also Like

2 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe