Catrice Liquid Metal Eyeshadow 020 Gold n' Roses

11:52:00

Здравейте отново! Днес реших да ви представя малко по - подробно една сянка, която влезе в любимците ми за миналия месец. Става дума за "сенките за очи течен метал", както са преведени в сайта на марката. Тази, която аз притежавам е в цвят 020 Gold n' Roses. Забелязвам, че съм все по - доволна от продуктите на Catrice, като и в този случай не останах разочарована.


Какво обещават от марката ?
"Цветове с лека пигментация и нестандартен метален блясък: копринена текстура с хром ефект, която напомня за разтопен метал. Иновативната текстура с максимална пигментация и наситен цвят незабавно ще придаде невероятен блясък на очите. Уникалната 3D щампа на сенките ги превръща в абсолютен хит - за всеки ден, всяко настроение, всеки стил."


Самите сенки се предлагат в 6 цвята с доста интересни имена, като другите може да видите в официалния сайт на марката. Съдържат 3 грама продукт и са годни 18 месеца. Количеството е доста голямо и ще стигне за много време. Опаковката е от типичните за марката - изчистена и удобна. Минус е това, че при мен изобщо не се затваря плътно, дори изобщо. Предполагам, че самата опаковка трябва да щракне, но при мен това не се случва. Вероятно съм взела повредена кутийка, което прави лично моята сянка неудобна за пътуване, но е преживимо. :D


На снимката не се вижда точният им цвят, но времето е мрачно и това е най - доброто, което успях да направя. Цъкнете Тук, за да добиете по-реална представа, ако желаете. Цветът лично по мое мнение е розово злато - изключително нежен и приятен цвят. Сенките са добре пигментирани и е нужно малко количество, за да постигна желаният от мен ефект. Нанасям на целия клепач и мигновено отварят погледа и придават приятен розово-златен блясък на клепача. Изключително лесни за употреба - нужни са ми точно 2 минути за нанасянето им, а като резултат имам прекрасен наситен цвят на клепача си. Като издръжливост съм доволна - издържат цял ден, като в края на деня вече започват леко да избледняват, което е нормално. Леко прашливи са, но за мен това не е проблем.


В заключение мога да кажа, че са много добър "приятел", когато имате нужда от бърз, лесен ежедневен грим, без да се налага да се притеснявате дали той ще си остане на мястото през целия ден. Препоръчвам ги, като лично аз съм хрърлила око и на още няколко цвята от серията, с които в бъдеще може би ще се сдобия. 
Цената им е около 8лв, като аз купих моите в намаление на 6 и нещо. Може да ги намерите в Лили.

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram. :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe