Мигли косъм по косъм, За или Против?

19:45:00

Ако се заглеждате в жените, докато вървите по улиците, сигурно сте забелязали, че всяка 5-та жена пърха с обемни и дълги мигли. Днес ще си говорим точно за тях. Миглопластиката навлезе доста сериозно в бюти средите напоследък и надали има дама, която да не се е замисляла да изпробва този нов метод.

Реших да напиша този пост , защото и аз се поддадох на "изкушението" и реших да пробвам. По принцип моите мигли са късички и дори с доста спирала не изглеждат така както бих желала. Не ми се занимава постоянно с изкуствени мигли, защото цялото това лепене и слагане не ми се отдава и затова си казах, че въпреки противоречивите мнения ще пробвам този толкова нашумял метод.


Самата процедура е доста досадна. При първоначалото поставяне трябва да имате предвид, че трябва да отделите едни 2 часа, в които ще стоите със затвори очи през цялото време. Преди процедурата не трябва да се ползвали крем за лице, а в салона се идва без грим. Ако се чудите как точно става цялото "мигосване" , при него за всяка ваша мигла се залепва изкуствена със специално лепило. Слага ви се тиксо под очите, което предпазва долните мигли от залепване с горните, затваряте очите и докато вие си стоите мирно и кротко, специалистът си върши работата. Самата идея да ми лепят нещо на очите, на мен ми се струваше доста страшна, защото това все пак са очи, чувствителни са, но се престраших. Щом аз си лепя изкуствени с друго лепило, какво му е различното... по принцип може да си направите тест за алергичност, но аз сметнах, че нямам нужда. Въпреки това е препоръчително. По време на самата процедура може да усетите лютене, което е неприятно, но в никакъв случай нетърпимо.
След като миглите ви са готови, не трябва да ги мокрите 24ч., за да може лепилото хубаво да хване. Не трябва да използвате двуфазни дегримьори, защото са мазни и ще "разхлабят" лепилото. Може да триете грима на очите с мицеларна вода. Също така трябва да сресвате миглите поне веднъж на ден със специално гребенче, което наподобява спирала, за да бъдат винаги подредени. 

Има най - различни методи за поставянето на въпросните мигли - косъм по косъм, 3D, 6D. 
При косъм по косъм на една ваша мигличка се залепва една изкуствена; при 3D методът на една ваша мигла се лепят 3 изкуствени и така при различите D-та. Аз избрах 3D моделът, защото хем исках дължина, хем исках обем. От снимките, които бях гледала в интернет ми се стори точно "златната среда" - личи си, че това не са моите естествени мигли, но и не е нещо напрапчиво, което лъха на фалш от 1 км. Като цяло вие си избирате дължината на миглите.

снимката е от салона, който аз посещавам
Самият метод има както предимства, така и недостатъци 

- самата процедура никак не е евтина, моите мигли струваха първоначално 100лв., като подръжката е 40лв. Въпросната поддръжка се налага на 3 или 4 седмици, в зависимост от това колко пазите самите мигли. Трябва да се има предвид, че това не са пари, които давате веднъж и след това имате уникални мигли цял живот. Това е разход, който трябва да предвидите всеки месец.
- процедурата отнема време и като цяло е досадна
- първоначално след слагането им ще ви е неудобно, ще ги виждате, вероятно ще ви дразнят, свиква се, но в началото не е приятно
- миглите изискват специални грижи
- къпането става по-сложно, защото след намокряне миглите натежават, а и съхнат бавно (аз ги суша със сешоара :D)
- не е хубаво да спи по корем, защото ще търкате миглите във възглавницата и така ще ги наранявате излишно
- трябва добре да подберете човекът, който ще ви ги направи. Напоследък се навъдиха много разбирачи от мигли, гримове нокти и т.н. Уверете се, че отивате при човек с добри отзиви и се запознайте добре с работата му преди да му се доверите.

+ ставате и вече сте готови за излизане; Да - това важи с пълна сила за момичета, които не се мажат с 5617 мазила преди да излязат. Изразителният поглед е най-важното при един грим по мое мнение, а така може спокойно да си позволите да сте готови за 5 минутки, тъй като досадното използване на спирала отпада. Винаги може да пропуснем да нанесем руж, контур, осова или хайлайтър и надали, някой, който не се интересува от грим ще забележи, но без спирала никой не излиза, нали така? :)
+ вдига самочувствието ; на 100% е така, всяка жена се цели към дълги мигли, плътни устни и добре оформени нокти. с въпросните миглички винаги имате дълбок и изразителен поглед

Като цяло намерих доста повече възможни минуси , отколкото предимства, но исках да дам цялата изчерпателна информация. Аз съм доволна от миглите си, не ми пречат, карат ме да се чувствам по-красива и засега ще продължа да си ги поддържам. 
Ако сте във Варна и искате да си направите мигли, но не знаете къде - препоръчвам ви този салон, в който аз правя моите и от който съм доволна.

Ще ми е интересно да чуя вашите мнения и ако имате съмнения дали да пробвате, попитайте ме какво ви тревожи и ще ви отговоря искрено като човек, минал през процедурата.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe