I ❤ Autumn Tag

16:54:00

Няма как да не сте забелязали, че този таг присъства почти във всеки блог и нямаше как и аз да го подмина. Навън времето е толкова мрачно, не спира да вали и определено напомня, че вече е есен..

Кое е нещото, което символизира началото на есента за теб?
Края на сезона на работа :D Не знам дали съм споменавала тук в блога, но досега съм работила само лятото и щом настъпи последният работен ден, усещам, че то вече си заминава... Не след дълго захладнява, навсякъде става оранжево-жълто и хоооп вадим дългите дрехи и ботушките.

Кое е любимото ти място през есента?
Зависи. Ако е слънчево, макар и хладно обичам да съм навън - в центъра, в морската, по плажа.. но ако е както днес мрачно, студено, дъждовно, обожавам да си стоя вкъщи, сгушена под одеялото със запалена свещ, топла напитка и лаптоп. 

Есента е времето на свещите. Кой е любимият ти аромат?
Канела, ванилия, портокалови кори, сладкиши. В момента съм си купила ароматизатор с аромат на "Сладкиша на мама" и направо ми идва да забъркам нещо в кухнята. Ухае умопомръчително!


Коя е любимата ти есенна напитка?
Колкото и странно да звучи не свързвам есента с някаква определена напитка. Просто да е нещо топло!

Пухкави чорапи?
Разбира се, дори сега съм с такива :) И надали ще ги събуя в близките няколко месеца.



Сезонът на тиквата е все пак. Коя е любимата ти тиквена храна/напитка?
Не обичам тиква :D Единственото нещо с тиква, което ям и ми допада е тиквеник.

Кое е нещото, което очакваш с най-голямо нетърпение през есента?
Комбинацията от блузка+кожено яке+кецки :D Нищо, че в момента би трябвало да изглежда пуловер-палто-ботуши. Като цяло през есента по мое мнение стават най-готините и стилни аутфити, защото времето позволява всякакви експерименти. 


снимки - Pinterest

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe