Maybelline SuperStay MatteInk 05 Loyallist

14:08:00

Здравейте!  На едно мое скорошно посещение в Лили много исках да си купя червило :D (wow, нищо ново) Имам сигурно 50 червила и всички са ми писнали (Wow втори път) и докато разглеждах различните щандове и марки погледът ми хвана въпросният виновник за днешното ревю. 



Maybelline SuperStay MatteInk се предлага в около 7-8 цвята по мой спомен, като този, на който аз се спрях е най-светлият от всички - Loyalist - прекрасен нюд с много лек розов подтон (поне на моите устни)


Определено първото нещо, което грабва окото е симпатичната опаковка. Изчистена е, но това, че не е прозрачна и че е матова някак си я прави да изглежда по-луксозно. Червилото има много приятен аромат на сладкиш, от който всеки ми идва да си го хапна , вместо да си го слагам на устните.
Апликаторът е под формата на гланц като по средата има лека вдлъбнатинка, което по мое мнение помага за по-лесното и равномерно разнасяне на продукта, но може и да се заблуждавам. 



Нужен е точно 1 пласт, за да получа плътен и равномерен цвят по целите устни. Нужни са около 1-2 минути, за да стане напълно матово. При нанасяне се усеща лепкаво чувство, но не е нетърпимо. Трайността на червилото е ... умопомръчителна - издържа наистина цял ден без да прекалявам в хвалбите си. Слагам го сутрин в 10ч. и на вечерта продължава да си стои на устните ми все едно съм го нанесла преди малко. 



 Да... звучи повече от страхотно, но разбира се, има и някои недостатъци. Червилото изсушава наистина много.. нормално да , почти всички матови червила имат този недостатък, но тук е една идея по-неприятно отколкото съм свикнала. Задължително устните трябва да са добре ексфолирани преди употреба и да сме сложили балсам, който да ги омекоти допълнително. След нанасяне трябва да се внимава да не допрете устните си една в друга, защото цветът е размазва и става неравномерно нанесен. Друго много неприятно и досадно за мен е премахването му - без да прекалявам ми трябват 5 тампона напоени с мицеларна вода. Това не е червило, ами цяла татуировка :D определено пада голямо търкане.

В заключение мога да кажа, че все още съм 50/50 с това дали ми харесва или по-скоро бих го подминала. Има всички качества да се превърне в мой любимец, но все още преглътвам недостатъците. Все още съм в процес на колебаене дали да пробвам още някои друг цвят от серията, защото има още 2-3, които ми допадат. В момента е намалено по дрогериите на 10-11лв., а по принцип струва около 15лв.

Вие пробвали ли сте някой цвят от серията? :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe