Empties #6

17:55:00

Знам, че не пиша често в блога, но днес ми се прииска и дори оправих леко дизайна и някои други неща, които се бяха "повредили" от дългата ми липса. Козметиката продължава да ми е страст, но блогът все оставаше назад в приоритетите ми. Сега съм силно решена да пиша често, имам и идеи за малки промени, но да видим :) няма да говоря много, да се надявам, че ще премина към действията.



Тааа...торбата с празни опаковки преливаше от дълго време и най-накрая реших да щракна няколко снимки и да пусна един крааатък пост с впечатления.



Изхабила съм 2 пяни за бръснене - едната на Balea, която по принцип използвам и една на Cien от лятната колекция на Lidl. И двете ми харесаха, но и двете не могат да се намерят вече, защото са лимитки. 
И преди съм говорила за дезодорантите на Balea, които могат да се намерят само в DM и имат най-разнообразни аромати. Не крия симпатиите си и ви ги препоръчвам ако търсите освежаващ продукт, който да премахне лошата миризма и да освежи подмишниците ви. Не предпазват кой знае колко от изпотяване, но да ви кажа нищо не може да ви избави на 100% така или иначе.
Края си видя и лосионът на Avon с сребърни блестящи частици, който бях си взела единствено заради въпросните частици. Не ми хареса как мирише и не бих повторила. Вече се намират много и най-различни продукти от този тип и не мисля да повтарям продукти, които вече съм пробвала.
Изхабих 2 доста големи душ гела. Единият е на Balea (който изглежда бебе спрямо другарчето си), а другият на Cien. И двата ухаеха супер свежо и бяха перфектни за лятото. Ако и вие като мен обичате летния сезон да имате душ гел в промишлени количества за 2-3лв., препоръчвам ви да пробвате някои от тези двата.
Скрабът и маслото за тяло на Afrodita не харесах. Скрабта не прави абсолютно нищо и има консистенция тип нещо лигаво, а маслото не е нищо особено.
Скрабът от друга страна на Farmona ме изненада много приятно, правеше кожата ми гладка като на бебе, ухаеше страхотно на коктейл и беше удоволствие за сетивата.


Изхабих 2 сухи шампоана на Batiste, като лилавият ми допада повече, той е специално за обем и има и лек ефект като на лак за коса. Другият е просто сух шампоан :D.
Шампоанът на Elseve за мазни корени и сухи краища ми допадна и бих си го взела отново, другият на Garnier ми е любимец отдавна и си го купувам често.


Пяната на Alverde е любим продукт на много блогъри, но мен нещо не ме грабна, така и не успях да я харесам както ми се искаше и накрая едно количество дори остана неизползвано. Тъй като мразя да хвърлям продукти й намерих невероятно приложение - миех мивката с нея :D 
Мицеларната вода на Garnier ми е holy grail и си я купувам постоянно, не мисля, че ще пробвам друг продукт за почистване на грим някога ?! :D колкото и пресилено да звучи.
Пилингът за лице на Balea много ми допадна, но за съжаление вече не се предлага в асортимента на марката.
Тоникът на Bilka също ми е много любим продукт и постоянно е в арсенала ми - освежава лицето, премахва остатъци от грим и струва само 4 лв.
Маската на Freeman имам от толкова отдавна, че вече си я слагах колкото да я изхабя. Хем ми харесваше, хем не видях нещо специално и няма да повторя.
Стикчето на Rexona и неговото братче си вършеха работата , не обръщам много внимание на тези тип продукти, не са ми интересни, просто грабвам тези, които са на намаление :D


Хвърлям 3 гъбки за нанасяне на грим, които са в окаяно състояние, но като ще ги хвърлям защо да ги пера за едната снимка :D Първата е на Ebelin и беше много приятна изненада, но бързо се скъса. Въпреки това мисля пак да си я купя, защото нанасяше ФДТ много хубаво , а и формата и беше доста удобна. Другите 2 са на H&M и не са нищо особено, но също ми харесаха. Малката е много удобна за коректор. Като цяло пак бих пробвала техни гъбки.
Фондьотенът на Rimmel Wake me up харесвам много и дори вече имам нов изхабен. Страхотен е и мисля да му посветя ревю, в което да ви споделя защо толкова ми допада.
Изхабила съм 2 опаковки от любимия течен камуфлаж и имам нова, харесва ми, защото не съм ползвала друг толкова покривен коректор от дрогериите досега.
Изхабила съм и 2 от спиралите на Essence I love extreme, които са добри за цената си, но вече нямам нужда от тях, а защо, ще разберете скоро в цял пост :)
Околоочният крем на Ziaja хвърлям почти цял, просто не ми хареса, дразнеше ми и така и не го използвах. 
Контуриращата палитра на Catrice харесвах много, но след като цветът за контур свърши, стана ненужна, тъй като хайлайтърът не струва.
Балсамчето на Nivea не беше нищо особено, но беше приятно, а моливът на Catrice се счупи и отиде в коша.

Ако сте стигнали до края на този пост, поздравявам ви! и до скоро :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe