Farmona Let's celebrate! Body Scrub - Cosmo

18:37:00

Днес ще ви пиша за един скраб за тяло, който взех неволно при едно посещение в Елитис без да имам каквито и да е очаквания. Погледа ми привлече симпатичната опаковка, няма да си кривя душата..



Не бях чувала марката и си помислих, че е някоя измислена, но реших да рискувам. По-късно се поразрових и научих, че Фармона е полска натурална козметика, което ме изненада много приятно. Срещала съм и други техни продукти по стелажите на Елитис, като и те имат същите симпатични опаковки, като на скраба, за който ще си говорим днес. Той всъщност е от серията на марката "Let's celebrate!", която предлага комплексна грижа за тялото, като продуктовият асортимент включва лосиони, масла, скрабове, душ гелове и пяни за вана с аромат на едни от най-известните и любими коктейли - "Космополитън", "Пиня Колада", "Мохито"и "Сънрайз". Всички продукти от серията не съдържат парабени в състава си.

Скрабът е с аромат на коктейл "Космополитън", чиято формула е обогатена с екстракт от червена боровинка и пантенол. В състава си съдържа още глицерин, който има успокояващо действие. Самият скраб е на захарна основа и частиците са доста груби. Лично аз предпочитам такъв тип скрабове, от другите не виждам смисъл и действие. Количеството, което получаваме е 320гр.



Като цяло аз бях скептично настроена към такъв тип продукти, защото каквито и скрабове да бях използвала досега не виждах никакво действие. С този от Фармона обаче кожата ми става гладка като на бебе, не усещам никакво опъване или изсушаване, а дори обратното, след употреба кожата ми се чувства така сякаш съм нанесла лосион за тяло. На всичкото отгоре ароматът е уникален! Единственият недостатък на продукта, който мога да намеря е, това, че бързо свършва. Определено ме изненада много приятно и съвсем скоро мисля да пробвам и други продукти на марката. Цената на самият скраб беше около 10лв.

Вие ползвали ли сте продукти на Фармона и ако да какво бихте ми препоръчали? 

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe