TAG: Spring 2016

19:12:00

Напоследък нямам много време и изостанах малко с блога, но сега имам известно свободно и реших да направя един таг, на който не отдавна ме тагна All for women. Обещавам да наваксам с ревютата и да ги пусна съвсем скоро, дано времето бъде на моя страна и получа малко светлинка за прилични снимки :) 
Макар и в момента навън да е има - няма 0 градуса и постоянно съм пронизвана от варненския леден вятър, нямам търпение да настъпи пролетта, да пекне слънчице и всичко да стане зелено :)




Lets Start!

1. Коя е любимата ви напитка за пролетта?
Настъпи ли топлото време, идва и кафето на плажа :) Обичам да си пийвам фрапе.

2. Кои са любимите ви цветове за този сезон?
В гардероба ми 2/3 от дрехите ми са черни :D Определено трябва да променя това, но за мен черното е all time favourite. Въпреки това с настъпването на пролетта, залагам повече на бежово и бяло.

3. Любима дреха или аксесоар за пролетта?
Чакам най-вече пролетта заради носенето на кожено яке :D Can't wait!

4. Любимо място за отдих и разходка?
Определено морската градина и плажната алея.

5. Любими обувки?
В интерес на истината нямам. Допада ми да си нося ботите на платформа, но те са с мен и през зимата, а и аз съм от хората, които един ден са с ботуши, а на следващия със сандали. Нямам средно положение :D.

6. Любим грим / любими продукти за пролетта?
Светли блестящи сенки, нюд или розовеещи червила.

7. Място, където искате да се любувате на пролетта?
Някое закътано местенце сред природата, далеч от цялата шумутевица и забързания начин на живот.

8. Любимото ви занимание през пролетния сезон?
Разходки, разходки и пак разходки :)

Всеки, който нямам търпение за топли слънчеви дни, да се чувства поканен да направи тага! :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe