Fabruary Favourites

10:56:00

Здравейте, момичета :) Не мога да повярвам, че пак дойде време за месечните любимци, сякаш вчера писах януарските, а вече сме март..
Забелязах, че през февруари горе-долу се придържах към обичайния си грим, но все пак имаше някои неща, които се откроиха и си заслужиха местенцето в днешния пост. Ето ги и тях:



Dove go fresh Pomegranate & Lemon - Много харесвам душ геловете на Dove и използвах този почти през целия месец. Супер пенлив, ухае страхотно, оставя кожата нежна и мека. Допадат ми и другите от серията и често си ги купувам, за да се запася :D.

I love.. Raspberry & Blackberry Body butter - Комбинацията между душ гела и маслото за тяло определено ми беше фаворит този месец. Маслото мирише много свежо, хидратира кожата и я оставя много мека. Двете имат сходен аромат и се допълват страхотно.



Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder - Писах за хайлайтъра ето Тук. Заслужено си получи място в любимците. Нежен, озарява прекрасно - препоръчвам го определено :)

Catrice Liquid Metal Eyeshadow 020 Gold n' Roses - Тази сянка носих много през декември и месец по-късно я преоткрих отново. Много бледо брокатено розово е, което е изключително подходящо, когато бързам. Нанасям на целия клепач и съм готова за 2 минутки. Цветът издържа доста време и е страхотен за ежедневен грим.

Essence 02 Cute Nude - Това червило грабнах веднъж, защото нямах идея кое да си сложа, а и бързах. Останах приятно изненадана, защото преди това само си стоеше и не го носех. Самото червило представлява много светъл нюд, добро попадение за ежедневен грим. Също подходящо, когато бързам, нанася се много лесно, мога дори да не използвам огледало. Направо се плъзка с лекота по устните. Минус му е, че не е дълготрайно, но за мен не е проблем да го подновявам от време на време.

Catrice Camouflage Cream 010 Ivory - Любимец на ужасно много блогърки, който също попада в графа "любимци". Аз го използвам не за пъпки и петна (нямам такива за щастие), а за основа на очите - да изравня тена, скрия веничките и подготвя очите за сенки, и за тъмните кръгове. При тъмните кръгове го нанасям преди фон дьо тена, а след него, нанасям отгоре друг кремообразен коректор. Разбира слагам крем преди камофлажа, защото иначе не стои хубаво - изсушава прекалено много и стои грозно. Смятам да си взема и течния вариант в най-скоро време.


Това бяха моите любимци този месец, кои са вашите? :)

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram. :)

You Might Also Like

2 коментара

  1. Всичко звучи страхотно, но за червилото на Есенссе съм с две ръце! Аз си взех розов цвят и останах доста очарована, много приятно и леко за носене, а за моите сухи и склонни към напукване устни е доста подходящо, защото някак хидратира устните ми! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз останах много приятно изненадана от него, май ще си взема още някои цвят даже :)

      Изтриване

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe