Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick

17:01:00

Днес отново ще ви говоря за матови течни червила, този път на Golden Rose. Лично аз обожавам техните червила, те преобладават в арсенала ми и винаги, когато ми се прииска да си купя ново червило се насочвам към техните. Разбира се, когато на пазара се появиха новите им течни матови червила нямах търпение да ги пробвам. Дали оправдах очакванията си, ще разберете малко по-долу. :)


Серията предлага 12 цвята, като на мен лично ми беше трудно да си харесам, защото повечето са много ярки, а на мен такива не ми отиват. В крайна сметка избрах №3, което е много сходен цвят на любимото ми тяхно червило от матовата серия, което е №2. Много ми е трудно да определя цветът по някакъв начин, но за мен това е универсален цвят, който може да се носи по всяко време на годината. Винаги когато не знам към кое червило да посегна, посягам към горепосоченият номер 2, а сега, когато вече се сдобих и с това, ще има да си ги разменям хаха.. Цветът по мое описание е красив mauve, който придава прекрасна лилавееща изразителност на устните.

От марката обещават "Червило с матов финиш и дълготрайна формула, която е обогатена с Витамин Е и масло от авокадо за меки устни, без усещане за сухота. Кремообразно течно матово червило, с плътен цвят и лека текстура, без лепкаво усещане, което издържа с часове на устните."


Червилото идва в изчистена опаковка, която аз изхвърлих и затова не виждате на снимката. Самата му опаковка е стабилна и имаше нещастието да я изтърва няколко пъти, но нямаше никакви поражения. Изчистена и компактна, което е типично за марката. Апликаторът е като на гланц и се справя много добре с нанасянето на продукта. Нужен е точно 1 пласт за получаването на равномерен, наситен цвят. Ако си спомняте ревюто на Аура за техните течни матови червила, което писах преди няколко дни, там бяха нужни доста нанасяния и прецизност, за да се получи хубав, интензивен цвят. При Golden Rose този неприятен процес отсъства. Финишът на червилото е изцяло матов, като изсъхва напълно за около 30 sec. Трайността на червилото е повече от задоволителна, наистина издържа да не кажа цял ден.. носила съм го по 6-7ч. без да го подновявам и си остава все така наситено, както когато съм го нанесла в началото на деня. Издържа на пиене и хапване. Не съм съгласна, че няма лепкаво чувство, както обещават от марката - има, но е поносимо, почти незабележимо. Както всички матови червила, изсушава устните и подчертава сухите участъци, но моите устни в момента са много сухи и какъвто и продукт да нанеса... това чувство си остава. 

Като цяло мнението ми е напълно положително и горещо препоръчвам да пробвате някой цвят от серията. Цената не е висока - около 8лв. по моловете. Моето си го закупих за 6лв. от едно магазинче в Горна Оряховица, късметлийка! :D Бих си купила и някой друг цвят, ако успея да си харесам :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe