Catrice Prime and Fine Eyeshadow Base

19:43:00

Здравейте! Днес ще ви поговоря за един продукт, който ме спечели от първо нанасяне, но все пак реших да му отделя нужното внимание преди да споделя впечатленията си. Както сте видели от заглавието става дума за базата за сенки на Catrice


Базата идва в опаковка подобна на такава на коректор. Апликаторът е много удобен, защото не се налага да бъркане в бурканче, както при повечето бази, което е както доста неудобно, така и нехигиенично. Съдържа 5 ml продукт и е със срок на годност от 6 месеца.


Базата има лек цвят точно като коректор и лесно прикрива малките венички по клепачите. Консистенцията и е ужасно лека и изобщо не се усеща, че слагате нещо на очите си, защото на мен ми се е случвало с коректори и фон дьо тени да усещам едно лепкаво неприятно чувство на "тежест" да го наречем. Базата определено прави сенките изключително наситени, както перлените, така и матовите. Без да преувеличавам нанесени сутринта, сенките изглеждат толкова перфектно в края на деня. Предотвратява събирането в сгъвката на 100%. Пробвала съм я с различни сенки и винаги резултатът е все същият - Невероятен! Това е първата база за сенки, която използвам и съм достатъчно възхитена, че да не погледна друга дългооо време. И най-хубавото е, че струва едва 8лв.


Пробвали ли сте я? Ако не сте, горещо я препоръчвам!!

You Might Also Like

2 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe