Aura Absolute Matte Lip Cream

17:26:00

Сръбската марка Аура доста нашумя напоследък и естествено еуфорията по продуктите й не подмина и моя милост... Днес ще ви споделя мнението си за течните им матови червила, от които имам 3 цвята - 615 Stay Foolish, 625 Break the Rules и 617 Stop Staring..


Дълго време разглеждах щанда им и исках да си избера някое от горепосочените течни матови червила, но така и не можах да си харесам цвят. Марката предлага доста нюанси, но някак ми беше трудно да си харесам някой, който да ме "грабне". В крайна сметка взех едно за проба и после се сдобих с още две.


Stay Foolish е ярко лилаво, със много лек сивкав подтон. Break the Rules е много тъмно лилаво, което клони към тъмно кафяво, дори черно. Stop Staring е най-тъмното от трите, което е тъмно кафяво с лек тъмно червен подтон. Опитах се максимално ясно да опиша цветовете, но и трите, които съм избрала са много нестандартни и е много трудно да ги назова по-ясно от това.
Нанесени на устните, червилата са по-тъмни отколкото на ръката ми.

от ляво на дясно 615 - 625 -617
Червилото има стандартна опаковка, която се усеща много лека в ръката. Апликаторът е удобен, а цената на самият продукт е 8-9лв. Консистенцията на продукта е като мус и се разнася с лекота. Нужни са около 3-4 минути след нанасяне, за да добие матов финиш. Самият финиш е това, което най - много ми допада - пълен мат, който не изсушава устните и не подчертава недостатъците. Трайността на червилото също ме изненада много приятно - дори след хапване и пийване остава толкова перфектно на устните както, когато съм го нанесла. Не мръдва цял ден. Разбира се.. няма как да минем без недостатъци. Нужни са около 5 нанасяния, за да получите равномерен цвят. Нанесено на един пласт.. червилото едва едва се забелязва на устните.. но това е при тъмните цветове. Нямам опит със светлите, може там положението да е различно. Много е трудно да получите равномерен цвят и затова си е малко мъчение. Добра идея е да се използва молив или друго червило преди да нанесете от това на Аура. От трите цвята, които имам само 615 не изисква толкова усилия при постигането на пигментация, но и там трябва старание за постигане на равномерен цвят. Друго нещо, което не ми допада е, че лепне на устните ми след нанасяне. Чувството не е толкова неприятно и бързо се свиква, но е дразнещо в началото.

Като цяло съм доволна от червилата, но ще си остана с тези 3 цвята и няма да купувам повече. Много ми допадат цветовете, които аз избрах, защото са нестандартни и трудно се срещат из другите марки.

Вие пробвали ли сте червилата? И конкретно по-светлите цветове? Интересно ми е дали сте се сблъскали със същите недостатъци като мен. :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe