Ziaja околоочен крем с козе мляко

21:42:00

Здравейте, момичета! Днес реших да пиша за околоочен крем на полската марка Ziaja, която доби известна популярност в България в последно време. Предлагат достъпни продукти, като аз съм пробвала душ гел и лосион за тяло и останах доволна. Използвам крема от около 2-3 месеца и дойде време да ви споделя впечатленията си.


Кремчето е в удобна тубичка и приятен за нанасяне апликатор - не излиза прекалено много или прекалено малко продукт, а точно толкова отколкото имам нужда. Самият продукт е предназначен за нормална и суха кожа, като обещава да овлажни и озари зоната около очите, да предотврати загубата на еластичност, да омекоти и минимализира фините линии. Съдържа 15 ml продукт, като е доста икономичен, защото го ползвам от 2-3 месеца, а е като нов.

Състав:
Aqua (Water); Caprylic/Capric Triglyceride; Cetearyl Glucoside; Cetearyl Alcohol; Hydrogenated Coco-Glycerides; Elaeis Guineensis (Palm) Oil; Octyldodecanol; Glycerin; Panthenol; Ceteareth-20; Propylene Glycol; Lactobacillus/Milk Solids/Glycine Soja (Soybean) Oil Ferment; Cyclodextrin; Tocopheryl Acetate; Retinyl Palmitate; Sodium Polyacrylate; Methylparaben; Ethylparaben; Butylparaben; Propylparaben; Isobutylparaben; Potassium Sorbate; Diazolidinyl Urea; Citric Acid
Както виждате в състава си има цели 5 парабена..

Самият крем е с приятна конситенция, аз го нанасям сутрин и вечер, като целя да хидратирам зоната под очите, защото е моята е доста суха. Нещо, което ми прави впечатление е, че попива много бавно - дълго време след като съм го нанесла имам онова мазно усещане по лицето, което някак би желала да избегна. Като този "мазен ефект" някак си озарява погледа наистина, но не точно по начина по който бих искала. Хидратира околоочната зона приятно, но по другите обещания на марката не съм забелязала да се справя - да омекотява, но това го прави всеки крем.. Не съм забелязала да минимализира фините линии, което и не смятам, че е особено възможно.
Като цяло крема не е лош, но не би го купила отново заради лошия състав. Цената му беше по-малко от 5лв и го купих от Елитис. 

Вие пробвали ли сте го? Останахте ли доволни?

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram. :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe