Catrice Absolute Rose Palette

12:17:00

Здравейте, момичета! Вчера докато преглеждах тоалетката си забелязах палитрата с розово-лилави сенки на Catrice и се реших днес да ви я представя по-подробно :)


Опаковката не е нищо особено - абсолютно изчистена както сме свикнали с продуктите на марката. Въпреки това е стабилна и се затваря плътно. Самата палитра съдържа 6 цвята като всички без предпоследния са перлени. Палитрата е в розово-лилавата гама, като с нея могат да се направят както ежедневни визии, така и по-вечерни благодарение на последния цвят. В самата палитра има четка, която нормално надали някой ще използва.

Отзад има описание на самата палитра и как да се използват цветовете. Годността и е 12 месеца и съдържа 6 гр. продукт. 

снимката е без база за сенки
Както виждате от снимката цветовете не са особено пигментирани (на клепачите ми пигментацията е по-голяма, на ръката ми е една идея по-слаба), но въпреки това издържат прилично време на клепача, макар и да не са много наситени. Разпрашват се доста, но за мен това никога не е проблем - просто първо ще гримирате очите си, а след това лицето си. Позволят напластяване като по този начин може да постигнете по-интензивен резултат, а ако ползвате и база за сенки, още повече. 
Сега ще се опитам да ви опиша цветовете, макар че никак не ме бива в това :D

Започвам от ляво на дясно :
1) Първият цвят е почти бял, като на снимката изглежда матов, но дефакто има блестящи частици. Използвам го под веждата и в началото на окото за озаряване на погледа.
Следващите 3 цвята могат да се използват самостоятелно като придават много нежен цвят на клепача без той да е напрапчив. Много подходящи за ежедневен грим, особено сега през пролетния сезон, ако търсите нещо нежно и съответно забележимо. Първият от тях е по-розовеещ, а останалите са по-кафеникави с лилав подтон.
4) Това е единствения матов цвят, който аз използвам за сгъвката и много ми допада. Сякаш и в него има много леки брокатени частици, но е възможно и да са паднали от съседните цветове.
5) Това е може би най-интересния цвят от палитрата макар, че на swatch-a не си личи. Тъмно лилавееш и наподобява черно, но не е. Определено цвят, който заслужава внимание, въпреки че аз не мога да обясня добре как точно изглежда.

За цената си от 10лева, сенките не са лоша алтернатива. Макар и не много силно пигментирани, с тях може да постигнете различни визии. Носила съм ги вечер и издържат на очите до сутринта, издържливостта е нещо от порядъка на 5 часа, после избледняват и леко се събират. Винаги може да се отбиете до Лили и да пробвате тестера :) Сами ще прецените дали ви допадат.

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram. :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe