My Top 10 Bulgarian Beauty Bloggers

16:52:00

Здравейте, момичета! 




Днес реших да ви споделя любимите си beauty блогове. Следя изключително много, но се опитах да събера най-големите си фаворити  в един пост за тези, които също като мен имат интерес към козметиката и обожават да четат публикации с тази насоченост.  Беше много трудно да събера само 10 (сигурна съм, че забравих някои), но реших да се огранича с толкова, колкото и да не ми беше лесно. Момичетата, които съм избрала съчетават обективните си мнения с перфектния дизайн на блоговете си и страхотни снимки. Сигурна съм, че и на вас ще ви харесат толкова, колкото на мен :)
За да отворите даден блог, просто цъкнете върху снимката.









Чудех се дали да не добавя и влогърките в този пост, но реших да ги оставя за отделна публикация, която очаквайте скоро :) Приятно четене!

You Might Also Like

4 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe