March Favourites

12:03:00

Здравейте! Ето, че се изниза още един месец и дойде време за любимци. През Март не се откроиха много козметични фаворити, затова включвам и малко от друг тип :)


1. Мицеларна вода Garnier - През март имах повече поводи за вечерен грим и определено оцених качествата на мицеларната вода. Тази на Garnier по никакъв начин не дразни кожата, не изсушава и не дразни очите. Справя се добре с премахването на грим и определено ми е фаворит.

2. Catrice прахообразна палитра за контуриране -  Писах за нея подробно ревю ето ТУК. Харесва ми пудрата, защото хайлайтъра не е достатъчно пигментиран за моя вкус. Нося пудрата редовно и супер много ми харесва - матова, пигментирана и цветът й е точно перфектен за контур.

3. Течен коректор камуфлаж Catrice - Харесва ми колко е покривен и много добре прикрива тъмните кръгове под очите. Бързо се заобичахме и мисля да продължавам да си го купувам в бъдеше. Ревю - ТУК.

4. Rimmel Match Perfection - Не очаквах да харесам толкова много фон дьо тен - перфектно пасва с кожата ми, има леко и нежно покритие и е страхотен за ежедневието. 6/6! Пълното ревю може да видите ето ТУК.

 Досега не съм показвала други освен козметични любимци, но реших сега да го направя :) 


Март беше предимно студен и имах много поводи да нося новия си любим шал. Купих си го от намаленията в New Yorker само за 5,90 като си мислех, че ще го нося другата зима, но времето ме изненада и ми даде поводи да му се порадвам. Цветът е много нашумял в момента и наистина много ми харесва. Топли много и е супер мек.


Този месец си взех първите ми нормална височина обувки :D Досега всички , които имам са по 15-16см (сега си казвате wow , но ако знаете колко съм висока ниска щяхте да разберете ) и беше време да мина на нещо нормално. Купих си ги от Tendenz и са страшно удобни и много си ги харесвам. Определено съм доволна от покупката, имах нужда от тях отдавна :)



Дълго време си търсех кожено яке и когато най - накрая намерих веднага ми стана любимо. Коженото яке е любимата част от облеклото ми през пролетта и имах голямо желание да ви го покажа, защото много му се радвам :)


Ако все още не сте гледали новата анимация на Дисни - Зоотрополис ви я препоръчвам с две ръце. Дори и да не харесвате анимации съм сигурна, че много ще се забавлявате с филмчето. Става дума за зайчето Джуди Хопс, която мечтае да стане полицай :)

Това бяха моите любимци този месец, дано ви е било интересно :)

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram. :)

You Might Also Like

2 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe