Bioten Skinenergy крем за лице

14:42:00

Наскоро си бях на гости при мама и понеже беше за малко не бях взела със себе си кремове, лосиони и тем подобни, а реших да използвам нейните. Не виждам смисъл да разнасям цялата си козметична артилерия за 2-3 дена и благодарение на моето да го наречем "невежество" се запознах с причината за днешната публикация. Тъй като кожата ми през зимата е ужасно суха нямаше как да мина без крем за лице и мама ми даде въпросния Bioten Skinenergy, който й били подарили с някаква нейна покупка. По принцип съм много скептична към марката макар да нямам никаква причина за това, но останах много приятно изненадана.



Кремът идва в удобна тубичка от 50мл. Досега винаги кремовете ми за лице са били в кутийки, но забелязах, че така е по-удобно за употреба. С кутийките винаги загребвам повече, остава ми под ноктите и лесно мога да се омажа. С тубичката лесно регулирам количеството, което ми е нужно. Самият крем е предназначен за суха кожа, като има и варианти и за мазна, и за нормална. Препоръчва се за жени от 20 до 30 години.

 Обогатен е със: 
- 100% естествен екстракт от Личи, който е богат на витамин С, въглехидрати и минерали.
- Moisture Plus - комбинация от хидратиращи агенти и естествени биополимери с двойно действие: създава защитен слой върху кожата и действа като запас от овлажняващи съставки в епидермиса.
- SPF 15 за защита на кожата от UVA/UVB лъчите.

В състава си няма парабени, парафини и оцветители.

Самата консистенция на крема е много приятна, разнася се много лесно, не оставя бели следи, няма ефекта "кир", при триенe на кожата. Има лек свеж аромат, който се запазва след нанасяне, но не е силен и дразнещ. Нещото, което много ми допадна е това, че попива мигновено, без да преувеличавам. Повечето, да не кажа всички кремове, които съм ползвала досега оставят мазен филм върху кожата след употреба. След употребата на Skinenergy мога веднага да изляза, или да започна да се гримирам. Оставя кожата ужасно мека и хидратирана, като на бебе. От както го ползвам нямам сухи участъци или опъване въпреки студа навън.

Като цяло мнението ми е повече от страхотно и ако имате суха кожа ви препоръчвам да пробвате Bioten Skinenergy. Лично аз не намирам нито един недостатък и възнамерявам това да е моят must have крем за лице. Цената му е повече от страхотна - от порядъка на 6-7лв. 

Лично аз смятам да пробвам още нещо на марката, явно моят неприязън е бил напълно неоправдан. Ще ми бъде интересно да ми препоръчате някой техен продукт, който харесвате :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe