Golden Rose Make-Up Primer (Luminous finish)

12:05:00

Пак ме няма дълго време в блога поради 456178 причини, с които няма да ви занимавам излишно. Главната е, че като цяло любовта ми към козметиката беше изчезнала и оттам желанието да пиша в блога за каквото и да било. За мое щастие (облекчение) и нещастие на бюджета ми :D се завърна и отново се прехласвам по поредните палитри и не мога без да си взема някое ново червило. Та-да! Върнах се :)

Днес ще ви споделя мнението си за един продукт, за който не съм срещала нито 1 ревю, така че смятам, че ще е интересно. Става дума за базата за грим с озаряващ финиш на Golden Rose.


От марката наскоро пуснаха 2 основи - една с матов и една с озаряващ финиш, за която ще говоря днес. Основата е поместена в да го наречем шишенче и съдържа 30мл. продукт. Годността е 12 месеца като от марката обещават озарена, освежена и гладка кожа. Може да се използва преди фон дьо тена , смесена с него или самостоятелно над него като течен хайлайтър.


Опаковката е изчистена и стабилна, изпускала съм я и няма поражения. Харесва ми, че има помпичка, която помага за лесното и прецизно използване на продукта. 


Консистенцията е като на крем за лице. Има аромат, който също наподобява този на кремовете на лице. Не е силен, нито парфюмен, по-скоро освежаващ. Нанесена трябва хубаво да се врие в кожата, защото оставя лек бял филм върху кожата. 

(абстрахирайте се от сухата кожа на ръцете ми :D_

Лично аз обичам да нанасям основата преди фон дьо тена, защото така забелязвам най-голям ефект и ми харесва най-много. Основата не прави нанасянето на грима по-лесно както правят силиконовите основи, например. Моментално озарява лицето и му придава по-свеж вид. Не се врязва в порите ми. Ако имате уморена кожа, не сте си доспали, това е вашият продукт. След нанасянето на фон дьо тен, той изглежда по dewy, но по никакъв начин не омазнява кожата, което според мен го прави подходящ и за момичета със мазна кожа. Аз съм със суха и като цяло винаги бягам от матовия финиш, която е прави много приятна инвестиция за мен. Не знам до колко забелязвате ефекта на снимката, но такъв наистина има и ако сте почитатели на strobing ефекта, пробвайте основата. 

Цената й е около 10-тина лева и може да я намерите в дрогерите. 

Интересно ми е дали сте я пробвали, ако сте, пишете ми дали ви е допаднала, колкото на мен. :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe