Makeup Revolution Summer of Love tripple baked bronzer

18:26:00

Здравейте, 
днешната публикация е свързана с един продукт на английската марка Makeup Revolution. Ако не сте запознати с нея, тя предлага богат асортимент от продукти на доста достъпни цени като най-вече правят дубликати на известни high end продукти. Та.. днес ще си говорим за печения бронзант на марката Summer of Love.


Продуктът веднага ми хареса, и познайте защо... опаковката! Супер кокетна и прекрасен аксесоар към тоалетката ми. Като всяко момиче и аз харесвам сладурести опаковки и естествено се радвам, когато продуктите ми имат такива. Картонена е, но е стабилна. Количеството е доста голямо и ще стигне за стабилен период от време. Продуктът се предлага с 2 нюанса, като моят е по-светлият.



Първоначално смятах, че това е хайлайтър, защото на пръв поглед в това сладко сърце се крие много блясък... Гледайки го в кутийката бях 100% сигурна, че ще е по-тъмен нюанс озарител и няма да го ползвам по предназначение. Когато обаче направих суотч на ръката ми, продуктът изгледаше коренно различно.. еми да, чист бронзат си е :D 
Както всички печени продукти, и този не е силно пигментиран. Но позволява наслояване. С един слой на лицето се постига естествен лек загар, който не оранжавее, както се опасявах. Стои много свежо на лицето и е перфектен избор за ежедневието. Тъй като сега нямам тен ми пасва страхотно, без да е натрапчиво. Аз минавам 2-3 пъти по скулите, защото харесвам по интензивен контур и бронзант, но дори с наслояване се запазва естественият резултат, за който ви споменах. Бронзантът наистина има много фини брокатени частици, който не са особено видими на лицето, но ако се загледаш се забелязват. Като консистенция формулата леко мазнее. Разпрашване има, но не е фатално. Трайността също ме изненада - нанесен сутрин, остава до вечерта, като почти не забелязвам избледняване. 



В заключение мога да кажа, че останах много приятно изненадана от Summer of Love и си го ползвам с голямо удоволствие. Да, имам и по-любими продукти, не е must have, но определено е добър продукт.

Бронзантът може да намерите на сайта на parfimo.bg , като за съжаление в момента не е в наличност. Предполагам всички знаете, че сайта предлага богата гама от парфюми, но също така има и не малко количество козметика. Но в наличност са прекрасните хайлайтъри от същата серия, които МАЙ..(да бе) ще пробвам :D 

Вие пробвали ли сте някои от сърчицата на Makeup Revolution?

* Продуктът ми е предоставен за проба, но мнението ми не е повлияно.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe