Empties #3

17:19:00

Отново дойде време да изхвърля чантата с празни опаковки и реших най-накрая да седна и да напиша нов пост. Случва се все по-рядко, но няма да губя време в оправдания.


Сух шампоан Batiste - Всички са тотално луднали по него, а на мен не ми направи кой знае како впечатление - върши същата работа и като предните, които съм използвала.

Шампоан и балсам All Nature Anti-Breakage - Шампоанът много ми допадна, измиваше добре, косата стоеше жива и не се омазняваше дълго време, но балсамът е пълен провал и не бих го повторила - буквално не правеше нищо с косата ми.

Хининова вода Milva - Купих си я отдавна, когато имах доста косопад и успя да овладее положението. До колко подпомага растежа не знам, защото имам чувството, че  моята коса просто не расте :D

Маска за коса Lorys - Огромно количество, което с триста зора изхабих. Повече никога няма да си купя толкова голяма маска за коса! Като цяло имаше някакъв ефект на косата ми, но с времето сякаш тя свикна и ефектът се загуби.


Душ гел Cottage с карамел - Много любим душ гел, не знам дали има някой, който да не го харесва. Измива добре, не изсушава и ухае страхотно!

Душ гел Avon - Самият продукт не е лош, но изобщо не ми хареса как мирише и няма да повторя.

Душ гел и мус за тяло Balea "Захарна целувка" - Имам отделен пост за комплекта - много хубаво ухаят, като цяло харесвам душ гелове и лосиони на марката - евтини, а с много добро качество.

Парфюм B.U Candy love - Много трудно го изхабих, мирисът му е много пудрен и не ми допадна особено.


Мицеларна вода Garnier - Много любима, имам нова опаковка и не мисля да я сменям за напред. 

Депилиращи ленти за лице Elea - И преди съм писала за тях, има ги във всеки пост със нови придобивки/празни опаковки.

Молив за очи Brooklyn - Това моливче ми е буквално от 5-ти клас.. Дойде време да отиде в коша, но е един от малкото моливи, които не ми дразни във водната линия и затова си взех нов.

Коректор Loreal True Match - Допадна ми, прикрива добре тъмните кръгове, не се събира много във фините линии и е траен. 

Очна линия Golden Rose - Отново много стар продукт, който просто вече трябваше да изхвърля.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe