Syoss Gloss Sensation 3.33

11:46:00

Здравейте отново след дълга пауза! Няма да се оправдавам защо отново отсъствам от блога, а направо ще премина на ревюто днес, а то ще е на боя за коса. Наскоро реших да експериментирам и реших да споделя с вас резултата, нямах такова намерение и затова снимките не са най-добрите, но.. ще ми простите.




Като начало е редно да споделя, че косата ми преди боядисването беше естествения си цвят (кестенява), защото последно се боядисвах преди 2 години. Тук таме имаше по-светли участъци като кичури и беше изтощена каквато винаги е била откакто се помня.

преди
 Напоследък забелязвам, че лилаво-винено-червените коси са на мода и затова реших да пробвам и да видя дали и на мен няма да ми отива. От всички цветове в Елитис се спрях на боя на Syoss, именно номер 3.33 - Dark morello cherry - точно цветът, който си представях, че искам.

Самата боя обещава да:
  • повиши наситеността на цвета на косата;
  • сияен и блестящ цвят;
  • да прикрие белите коси (които аз нямам);
  • здраво изглеждаща и силна коса;
  • трайност до 8 седмици;
след (за съжаление нямам снимка на слънце)

Самата боя е безамонячна, с което си правим извода, че няма да е толкова изтощаваща и за съжаление трайна. Съдържа туба с боя, флакон апликатор с оксидант, саше с балсам и ръкавици. След смесване на продуктите цветът, който се получи беше оранжев. Самата боя нямаше онзи ужасен химичен мирис и се нанесе много лесно. Една опаковка ми стигна за цялата коса(средно дълга). След измиване цапаше много, цялата ми хавлия стана лилава(това се случи и при следващите 2 измивания). Не изтощи много косата ми, дори да не кажа почти никак. Крайният резултат беше точно както си го представях, косата ми потъмня значително, но имаше невероятен лилав блясък и беше много жива. На слънце цветът беше невероятен, без да преувеличавам. И до тук със суперлативите.. цялата тази еуфория мина за има няма 3-4 измивания на косата ми. В момента са минали 10 дни от както се боядисах и вече няма и помен. Единствено имам червеникав блясък на слънце. Резултатът, който получих след боядисване ме удовлетвори на максимум, но за съжаление беше крайно нетраен. Дори шампоан оцветител държи повече от тази боя. Заради лошата трайност няма да я повторя и ще пробвам нещо друго след време. Цената й е около 8лв. (мисля, че я взех на промоция) 
Вие ползвали ли сте някоя от боите от тази серия?

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe