Me Before You

12:38:00

Днес няма да говорим за козметика, а за последната книга, която прочетох преди броени минути, а именно - "Аз преди теб". Определено много нашумя напоследък и еуфорията по нея не подмина и мен.



Самата история се върти около Луиза и Уил. Луиза е на 26, съвсем обикновено момиче, което води най-обикновен живот - работи в местното кафене, живее със семейството си и има намерение да се омъжи за дългогодишния и приятел Патрик. Животът и се преобръща неусетно, когато губи работата си и започва да се чувства безполезна. След неуспешни опити да се установи на ново работно място и се отваря възможността да стане личен асистент на мъж с увреждания срещу много добро заплащане. Тогава тя решава да опита.. Уил от друга страна е мъж, който граби с пълни шепи от живота и живее на пълни обороти.. до момента, в който не претърпява злополука, която го приковава на инвалидна количка с почти напълно обездвижено тяло. Срещата между двамата променя света им из основи. Няма да разкривам повече от сюжета, за да има причина да прочетете книгата.
Изводът който лично аз си направих е, че имам възможността да направя всичко с живота си, да посетя нови места, да опитвам нови неща, да "живея", а не да съществувам, че трябва да се възползвам от това, да употребявам времето си правилно, докато не е станало твърде късно.
Определено препоръчвам книгата и не съжалявам, че я прочетох.. съжалявам само, че за съжаление свърши.. Нямам търпение да гледам и филма по книгата и да видя дали е също толкова добър.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Аз първо изгледах филма, коетоме накара да попрегледам книгата, но още не съм я изчела цялата. Някак твърде тежка ми е за момента. Определено тъжна история, но на мен лично краят не ми хареса, защото дава донякъде грешни препратки. Може някога и аз да спретна едно общо ревю на книгата и филмът, но да видим дали :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, книгата си е тежко четиво и донякъде съм съгласна с теб.. Краят определено можеше да е измислен по различен начин.. Смятам да си взема и втората част на книгата и да видя как свършва там :) Ще ми е интересно да видя ревюто и го чакам!

      Изтриване

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe