Empties #2

13:17:00

Този пост трябваше да излезе преди месец, но имах доста премеждия и блогът страдаше от това. На всичкото отгоре се местих в нова квартира и нямах интернет досега ... Та стига дъра-бъра ето ги така дълго очакваните празни опаковки! :)


Gliss hair repair шампоан и балсам - Миришеха приятно, шампоанът що горе измиваше добре, макар, че след ден косата ми беше много сплескана и имаше нужда от сух шампоан или от ново измиване. Балсамът излизаше изключително трудно от опаковката и не видя да прави абсолютно нищо с косата ми, даже имах чувството, че я заплиташе още повече.. Не бих повторила покупката си.

Душ гел Dove с нар - Абсолютен фаворит са ми тези душ гелове. Винаги като са на промоция си вземам - измиват супер, не изсушават и ухаят страхотно. Препоръчвам ги определено!

Joanna washing peeling - С този пилинг съм 50/50. Имаше моменти в който имах чувството, че абсолютно нищо не прави и други, в които го обожавах.. Докато си изградя взе, че свърши. Доста е неикономичен, но може би ще пробвам още някой аромат, за да изградя мнението си.

Лосион за тяло Visage - Това е лосион с блестящи частици, който си купих миналото лято но нещо забравих и това лято когато имах мерак да го ползвам.. вече беше с изтекъл срок. Миришеше много парфюмно и това не ми допадна.


Дезодоранти на C-thru и Dove - И двата миришеха много свежо и се справяха с изпотяването що горе.. Този на Dove оставя бели следи, но е много свеж. За съжаление има алуминий в състава си и не мисля да го купувам отново. 

Маска на Himalaya за нормална към суха кожа - Еми докато се усетя и мина срока.... Иначе по спомен (когато я ползвах) освежаваше лицето и го оставяше много живо, да го наречем.. 

Интимен гел Bilka - Не дразни, ухае страхотно, вече имам нов.

Депилиращи ленти Elea - Не си мислете , че имам някакъв грандиозен мустак :D просто не обичам да имам каквито и да е косми и за това ги махам много често. Доволна съм, но няма кърпичка за махане на останалото количество след депилация, което е минус.


Масло за тяло I love - Радвам се, че свърши, защото ми беше писнало вече. Иначе мирише супер - на йогурт , хидратира добре и бих пробвала друг аромат след като изхабя другите ми 345678 лосиона и масла, които имам.

Пяна за бръснене Balea - Който следи блога знае , че си имам отделен пост за нея. Много съм доволна, определено улеснява бръсненето и ще закупя пак със сигурност.

Cabana sun dry oil spray - Лятото дойде и заедно с него нуждата от слънцезащитни продукти. Това е спрей, който хем защитава, хем улеснява хващането на тен. Аз съм (бях!! хаха) бяха като сирене и не изгорях нито веднъж като използвам само това чудо на природата. В момента имам много хубав тен и нова опаковка от спрея. За съжаление е неикономичен и свършва бързо, но въпреки това много го харесвам.

Кристали за коса Victoria Beauty - Така и не си изградих мнение за тях. Понякога ги харесвах и виждах нужда от тях, друг път се чудех защо изобщо ги слагам на косата си. Няма да повторя покупката си.


Сенки за очи Ruby rose - Тези малки сладки сенчици са ми сигурно от 8 клас и имаха някаква сантиментална стойност. Въпреки това не съм ги ползвала от много отдавна и трябваше да идат в коша. За сенки на цената от 2,3 лева си бяха супер! :D

Спирала Maybelline The Rocket - Много харесвам спиралите на марката и сега отново ползвам тяхна. Тази ми е една от любимите и въпреки, че леко се размазва ще си я купя пак.

Avon перли за очи - Също като сенките имаха някаква сантиментална стойност за мен. На 45678 години са и не са ползвани от толкова и е време да си идат в коша...

Парфюм Zara - Много харесвам парфюмите на марката и този не прави изключение - евтини са, дълготрайни и имат супер аромати. Препоръчвам!

Коректор Maybelline Affinitone - Няма висока покривност, но успява да прикрие тъмните кръгове горе долу добре. По-скоро е освежаваш погледа. Открих по-добри коректори и няма да го купя отново.

Гъбка Ebeline - Както виждате е повече от мръсна, защото последния път дори не си направих труда да я измия. Изтървах спиралата си върху нея и това е резултатът... Вече имам нова, защото съм влюбена в това как нанася фон дьо тена ми.

Тоник за лице Bilka - Много любим продукт, който определено ще купя отново. Струва само 3лв. а ми действа много освежаващо и хидратиращо.

Мицеларна вода Garnier - Има още малко на снимката както се вижда, но тя е правена отдавна и вече тази опаковка е в коша и новата е 1/4 празна. Много любим продукт за отстраняване на грим. Не мисля да я сменям някога..

Ето, че най-накрая този пост видя бял свят! Дано не съм ги отегчила с този дълъъъг пост с моя боклук хаха :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe