Catrice Eyebrow Set

14:25:00

Здравейте, малко отсъствах  от блога, но бях на гости и нямах достъп до лаптоп и интернет. Днес реших да представя един продукт, който много бързо се превърна в неизменна част от грима ми, а именно комплектът за вежди на Catrice. 


Комплектът идва в много симпатична, изчистена опаковка, която се затваря много добре и няма опасност да се отвори. Самият комплект съдържа пинцета, четчица с 2 страни - една за сресване и една за нанасяне, огледало и 2 цвята сенки - по светли и по-тъмни. Това, разбира се го прави перфектен за пътуване - имате малък комплект, който съдържа всичко необходимо за перфектни вежди, а заема изключително малко място.


На задната страна на комплекта са изписани как да се използва - първо имате пинцета, с която да получите желаната форма на веждите, второ - сресвате с четката и трето избирате цветът, който е подходящ за вас и го нанасяте на веждите си.
Самият комплект има срок на годност от 24 месеца.


Това е и нагледно всичко, което се съдържа в кутийката. Самите четка и пинцета са доста мънички и малко трудно се работи с тях, но в крайна нужда, ще ви свършат работа. Тъй като на мен ми се наложи да пътувам и не ми се разнасяха отделно четки и пинцети, се справих и с тези в комплекта. Четката дори ми стана доста удобна и може би ще продължа да си използвам нея :). 



Самите сенки са матови, добре пигментирани и правят веждите ми да изглеждат точно така както винаги съм искала. Лично аз очертавам с тъмния цвят, а запълвам самите вежди с по - светлия. Задържат се цял ден , без да мръднат. Намирам ги за по-добър вариант от моливът за вежди, защото след като ми се наложи да остря молива, вътре той е начупен и отива на боклука. Използвам комплекта от може би 2 месеца, а е като нов, както може да видите на снимката. Разбира, се това много ме радва, защото дълго време няма да помисля за друг продукт за вежди.

Цената на комплекта за вежди беше около 8 лева и аз закупих моя от Лили. :) Определено го препоръчвам с 2 ръце, забелязвам, че продуктите на марката започват все повече да ми допадат.

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram.

You Might Also Like

2 коментара

  1. И аз много харесвам този комплект за вежди :) аз обаче нанасям тъмната сянка във външния ъгъл на веждите, а със светлата запълвам останалото.

    ОтговорИзтриване

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe