Alverde измиваща пяна с лайм и ябълка

12:59:00

Здравейте! Днес ще направя едно ревю на измиващата пяна с лайм и ябълка на Alverde. Чела съм доста различни ревюта за нея в пълни противоположности - от "Любима ми е" до "Определено не бих повторила покупката си". Затова реших да ви запозная и с моето скромно мнение за продукта. :)


Пяната идва в удобна опаковка с помпичка и е 150 ml, като е предназначена за хора с нормална и смесена кожа (аз съм с нормална към суха). Срокът на годност е около година (12/2017год.). Както е известно Alverde предлагат натурална козметика и в състава на продукта липсват синтетични аромати, оцветители, консерванти и вещества на базата на минерални масла. Преди употреба трябва добре да се разклати. Лично аз нямам никакви проблеми с количеството, което излиза през помпичката - не съм имала проблеми с прекалено излизане на продукт или обратния вариант - никакво. Една - две помпички ми стигат да измия цялото си лице. Самата пяна е много лека и не дразни по никакъв начин лицето ми.

Ето го и състава :

Aqua, Alcohol denat.*, Coco - Glucoside, Sodium Coco - Sulfate, Glycerin, Malus Domestica Fruit Extract*, Glyceril Oleate, Citrus Aurantifolia Fruit Extract*, Citric Acid, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil*, Parfum**, Limonene**, Citral**, Linalool**

От марката обещават старателно почистване, отстраняване на водоустойчив грим и тонизиране. 

Лично аз си закупих пяната, за да я използвам сутрин, когато си мия лицето, за да почистя по-добре кожата, да премахна някакви остатъци от грим, които са останали от предния ден. За предназначението,за което аз я използвам се справя чудесно. 
Много блогърки се оплакват, че мирисът на пяната е много силен и химичен, но аз съм тотално различно мнение. За мен мирише на лимонада и дори ми действа разсънващо. Определено не го намирам за неприятен и не ме спира да използвам продукта.
Разбира се, въпреки че вече споделих с вас причината за закупуването на пяната и начинът по който я използвам, не пропуснах да видя дали написаното на опаковката е вярно. Пробвах да премахна грима си с нея и не останах доволна. За грима на лицето се справя горе-долу ( да кажем 4/6 ), но този на очите само размазва и не маха добре. Също така и много люти, когато попадне в окото - дълго време след това изпитвах дискомфорт и парене. За водоустойчив грим няма как да говоря, защото не ползвам такъв, но щом не се справя с нормален, силно се съмнявам, че ще се справи. За тонизиране - ами не забелязвам и такова. Общо взето, така като гледам крайният резултат е 0/3. :D И все пак продуктът далеч не е толкова лош, колкото излиза. Харесва ми, че не изсушава кожата ми за разлика от 99% от други продукти, които съм използвала.
Пяната може да намерите само в DM на цената от около 6-7лв. Лично аз съм доволна, защото използвам други продукти за премахване на грим и вероятно пак бих си я купила.

В заключение мога да кажа, че ако търсите продукт, с който да премахвате грима си - това определено не е вашият, но ако имате нужда от нещо, с което да се разсънвате сутрин - пробвайте го, ще останете доволни. 

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram. :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe