Два коректора на Trend it up

12:53:00

Напоследък изневерявам на любимия си коректор на Catrice с два продукта, за които не мисля, че съм видяла някой блогър да пише пост, а мисля, че заслужават нужното внимание. Обединила съм ги в един пост, защото коректорите си приличат, но естествено имат и разлики. 
Trend it up сравнително скоро навлезе на българския пазар и аз като човек, който живее на 5 мин.от DM.. често се заглеждам по стелажа им. Имам глос и червило и от тях, от които съм много доволна и като цяло малко лека-полека ставам фен на марката.


Първият коректор - Camou concealer е в по-голяма опаковка и съответно съдържа повече количество продукт. Консистенцията му е по-лека и покритието, което дава е средно. Може да се наслоява, като за мен той действа по-скоро озаряващо и го използвам като втора стъпка на "коректор рутината си".
Коректорът в малката опаковка носи името Sheer nude concealer и е едно малко бижу с жълт подтон и високо покритие, което се справя с моите сенки под очите. Малкото му количество определено може да бъде сметнато за -, но за цената от 4лв., мисля, че няма какво толкова да се оплаквам.

По спомен и двата се предлагат в 2 цвята, като аз имам по-светлите. Пробвала съм и другият цвят на Sheer nude, който е с розов подтон и също много ми допадна.

И двата коректора са издръжливи и не се впиват особено във фините линии. Като цяло при мен всеки коректор малко или много се врязва в тях, така съм се примирила с това.


Апликаторът и на двата коректора е еднакъв - като на гланц - нанася продуктът лесно и удобно.


На последната снимка може да видите и разликата между двата - отгоре е коректорът в по-голямата тубичка, а отдолу в по-малката. 

Лично аз харесвам да използвам и двата на веднъж. Първо - за да постигна добро покритие ползвам този в по-малката опаковка, който се справя добре с прикриването на тъмните кръгове, а след това ползвам другият, с който озарявам погледа. Резултатът, който получавам ми харесва и въпреки това не е толкова добър колкото с коректора на Catrice liquid camouflage, който си остава мой all time favourite. 

За скромната си цена от 3-4 лв. смятам, че и двата коректора се справят повече от добре със задачата си и ако сте в търсене на нов коректор на повече от добра цена, хвърлете им едно око. 

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe