L'oreal True Match

19:19:00

Здравейте момичета! Тъй като нaпоследък времето е много дъждовно и мрачно реших да отделя малко време за блога и днешният герой е фон дьо тенът на L'oreal, True Match. Надали има блогър , който да не е писал за него, но реших, че и моето време да се "разпиша" е дошло.


Опаковката на продукта е много удобна и симпатична - стъклено шише с много удобна помпа, която пуска перфектно количество продукт. Фон дьо тенът обещава да се слее с кожата и наистина предлага различни нюанси, но дори и най-белият на мен не ми е достатъчно бял, а и с розов подтон, а аз съм с жълт. Въпреки това не розовее както очаквах, а с блендване успява да се слее с кожата ми. Цветът, който аз имам е Rose Vanilla. Продуктът има слънцезащитен фактор 17 и е в опаковка от стандартните за такъв продукт 30 ml. Годността му е 12 месеца.


Консистенцията му е много течна, като се блендва много лесно. Финищът му е сатенен, нито прекалено матов, нито прекалено озаряващ, а нещо по средата. Оставя лицето много сочно, но далеч не мазно. Получава съм доста комплименти за това колко здравословен вид има лицето ми, когато съм с него.


Лично на мен 2 помпички са ми предостатъчни за цялото лице, дори помпичка и половина, което го прави икономичен. Покритието му е средно, ако го наслоите ще стане пълно, но аз не препоръчвам, защото ще изглежда неестествено. Справя се с леки зачервявания, петна и пъпки, но при по-сериозни проблеми, няма да успее да ги прикрие. Леко прикрива порите, не се врязва в тях, както съм забелязвала при други продукти. Издръжливостта му е прилична (надали има фон дьо тен, който аз да съм използвала и да се е провалил по този фактор, просто на сухата ми кожа всичко залепва), издържа ми цял ден, но към края на дена леко избледнява по носа и около него. Много ми харесва колко естествено стои на лицето и какъв жив вид му дава.
Редовната му цена е малко под 30лв, което ми идва доста за дрогериен ФДТ, но аз си го взех за 17лв. на намаление в Елитис. Често е намален, затова препоръчвам да чакате промоциите и а спестите някои лев. Коректора от серията също е хубав.
Като цяло много ми допада, макар и цветът да не ми пасва перфектно. Вие пробвали ли сте го? :)

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram. :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe