Empties #5

15:29:00

Ето, че торбата с празни опаковки взе да се пренапълва и реших, че е крайно време да ви споделя какво изхабих в последно време.



От както снимах тези продукти, стана така, че изхабих и други, но тях ще видите в следващия подобен пост.


All Nature Shampoo с мед за суха коса - Лично аз много харесвам шампоаните на марката. Този ми е фаворит и си го купувам вече няколко пъти. Остава косата мека, не се омазнява 3 дни, които си е чудо за моята, и до една степен се справя със сухотата в краищата. Като плюс е и това, че е с изчистен състав. Сега реших да си дам малко почивка, за да не привиква косата ми към него и да спра да виждам ефект, но след време определено ще се върна към него.

Garnier мицеларна вода - Тук каквото и да кажа ще бъде малко. Много харесван продукт, Must have за мен. Въпреки любопитството си дали има по-добро средство за премахване на грим на пазара на тази цена, все още не съм се изкушила да предам любимеца си. Справя се добре с премахването на грим, на супер цена е, а и често е на промоция, не люти на очите. Ако още не сте пробвали тази мицеларна вода, ви я препоръчвам.

Balea Zucker Suss душ гел - Предпочитам душ геловете на марката, а и като цяло съм фен на Balea. Този душ гел не прави изключение с нищо - ухаеше много сладко на захарен памук, но ако не се лъжа е лимитка.

Balea Frishe kick пяна за бръснене - Нещо без което не оставам. Бръсненето е детска игра с тази пяна, а и след използването и кожата остава много мека. Специално тази ухае много примамливо на лимонен сладкиш.

Avon Body scrub шоколад - Няма спор , че ухаеше уникално меко казано, но като действие не забелязах нищо впечатляващо. Аз си падам по-по грубите скрабове и този не удовлетвори очакванията ми, а и свърши много бързо.

Yves Rocher Macadamia Nuts душ гел - Много ми хареса, уникален аромат, определено ще повторя, изобщо не исках да свършва.

Маска за коса Ziaja cacoa butter - Много е писано за тази марка по блоговете, дори аз имам пост, в който я хваля. Ха-ха! Разресването на косата става детска игра, а и остава косата много мека. + мирише уникално и аромата се запазва след измиване.


Natural Cosmetic Rosa pretiosa day cream - Страхотен крем, докато го използвах нямах сухи участъци по лицето си, кожата ми беше хидратирана, мека и освежена. Определено съм доволна и отново бих го ползвала.

Garnier Moisture+Comfort маска за лице - Голям шум вдигнаха тези маски след появяването си и, разбира се и аз не пропуснах да пробвам. Избрах тази за дълбока хидратация. Изпитах известно затруднение докато разбера коя страна трябва да сложа на лицето си :D а и след това да я наглася по чертите на лицето си. Като цяло не видях кой знае какъв ефект и мисля, че са много шум за нищо. Въпреки това, мисля да пробвам още някоя от серията, защото интереса ми все още не е стихнал.

Garnier измиващ гел - Измива добре, не дразни на очите, но много изсушава кожата. Не бих повторила.

Himalaya балсам за устни с какао - Голям любимец на много блогърки, но с мен така и не успя да установи някаква такава връзка. Хем ми харесваше, хем не... Допадна ми това, че не е толкова мазен и е супер под матови червила, но откъм подхранване не видях кой знае какво действие, но моите устни са доста сухи и е голям зор да видя някакво дълготрайно действие. Абе, май ми допадна! :D Може пак да си го взема.

Очна линия Essence - Много е лесно нанасянето, наистина е водоустойчива и не се размазва. Имам нова опаковка. 

Catrice liqued camouflage - Любимец, купувам го вече 3-4 пъти. Скрива добре кръговете под очите и озарява добре тази зона. Харесва ми и продължавам да си го купувам.

Essence I <3 Extreme - Купих я, защото шума около нея в блог средите е голям и не сгреших. Дава супер обем на миглите и ги прави наситено черни. Успя да измести любимите ми спирали на Maybelline за сега. 

Това бяха "малкото" ми изхабени продукти. Подготвям още нови разнообразни постове, така че stay tuned! :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe