Empties #4

16:05:00

Здравейте! Днес отново ще ви покажа какво изхабих напоследък. Предната такава публикация беше скоро, но се местя в нова квартира и няма как да разнасям празни шишенца с мен. Това е и причината нещата да не са много, някои ще ви покажа днес, а други подарих или направо хвърлих и няма да бъдат на снимката.


Palmolive Chocolate Passion душ гел - Не знам дали съществува човек, който да е пробвал душ гела и да не му е допаднал. Наистина мирише божествено и е цяло удоволствие да го ползвате под душа. Лично аз му намерих един недостатък - не знам дали само при мен, но свърши изключително бързо! Имам чувството, че го ползвах 5 пъти и вече беше към края си. Но с такова сладко изкушение.. предполагам съм попрекалила с количеството. Определено пак ще си го купя, но с това разнообразие на пазара, първо ще пробвам други аромати.

Avon Vanilla & Sandalwood душ гел - С този душ гел минах през обратния процес.. просто нямаше край! Като цяло не е моя аромат, не бих си го купила пак, но измиваше хубаво без да изсушава кожата.

Garnier PureActive 3 in 1 - Това е един от много популярните продукти на марката, който цяла година ми беше верен помощник. Лично аз го използвах в банята веднъж или два пъти седмично като нанасях върху лицето си, разривах с ръце и оставях около 3-4 минутки. Резултатът беше меко и гладко лице като на бебе. Като минус мога да отбележа, че леко изсушава кожата, но ми хареса и пак бих си го взела в бъдеще.

Rimmel Stay Matte - По принцип аз не ползвам пудра и тази използвах за фиксиране на коректора под очите. Всички много я хвалят, но аз съм със суха кожа и никога не съм я ползвала върху цялото си лице. Затова няма как да ви кажа до колко добре матира.

Essence молив за вежди - Това моливче имам от преди 3 години и все още мога да използвам, но вече попълвам веждите си със сенки и то просто си стои. Хубаво е, трайно е, но резултатът със сенки ми допада повече.

Catrice Camouflage течен коректор - Бързо ми стана любимец и вече имам нова опаковка. Прикрива добре тъмните кръгове и просветява зоната под очите. Досега това е най-добрия коректор, който съм ползвала и ще продължавам да си го купувам. 

Revlon Colorstay - Един любим фон дьо тен. Това ми е втора опаковка, което говори достатъчно. Ползвах го цяло лято и веднъж не ме предаде в жегите. Горещо го препоръчвам!

Отделно от нещата, които виждате на снимката, се сбогувах с няколко стари червила и хайлайтъра на Essence So Glow, на който просто му изтече срока.

Вие ползвали сте някой от продуктите? Останахте ли доволни? :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe