All Nature Anti-Breakage Shampoo

16:27:00

Здравейте, момичета! Ако следите блога, предполагам виждате, че не пиша за никакви продукти за коса.. Това се дължи на факта, че каквото и да използвам не оставам очарована. До сега.. :) 
Наскоро имаше промоция в Лили, шампоан и балсам All Nature само за 9-10лв. Тъй като и двете ми бяха на привършване, реших да им дам шанс, без да имам някакви очаквания. Досега съм пробвала само шампоана и затова ще ви споделя впечатленията си само от него.


Аз избрах версията против накъсване за увредена коса с анжелика и арганово масло, защото откакто се помня косата ми е такава - накъсана, неподредена, суха в краищата и мазна в корените. Дори и без да я подлагам на обработка тя си продължава да цъфти. Шампоанът обещава да я възстанови и подхрани. Много ми харесва опаковката на продукта, тъй като лесно може да се види оставащото количество, помпичката също е удобна, като на мен ми трябват 2-3 за да направя хубава пяна и да нанеса върху цялата коса. Продуктът съдържа 255 ml продукт.
Според описанието на етикета шампоанът съдържа подбрани натурални съставки , няма парабени, силикони и парафини. Анджеликата е билка, която е използвана от векове в традиционната китайска медицина, поради лечебното си действие. Със своите противовъзпалителни и регенериращи свойства, ангеликата предотвратява косопада, обновява и реконструира корените на косата, придавайки й ободряващ вид.
Изключително богато на омега-3 и омега-9 мастни киселини, аргановото масло стимулира и подхранва космените фоликули, подхранва косата в дълбочина от корените до краищата и стимулура задържането на влага. Аргановото масло е с високо съдържание на витамин E, който допринася за възстановяване на увредена от стилизиращи продукти коса. Това прави аргановото масло естествено средство срещу дехидратация и цъфтеж на косата, предпазва я от изсушаване и я прави еластична и жизнена.
Очаквах заради натуралните съставки да има неприятен аромат, но останах много положително очарована - мирише много свежо, не химично, а много приятно, може би ароматът лично на мен ми се доближава до някакви цветя. Шампоанът се пени средно, като както казах 2-3 помпи са достатъчни за моята коса, която е със средна дължина. След изминаване косата е чиста, обемна и много мека. Това, което с което ме спечели продуктът е, че мога да не мия косата си до 3 дни след първото измиване. Това за мен е цяло чудо, имайки предвид, че по принцип още на следващия ден косата ми има нужда от измиване, защото вече е сплескана и няма никакъв обем. По принцип тогава прибягвам до сух шампоан, но сега просто нямам нужда, защото откакто използвам продуктът косата ми е обемна, чиста и лъскава дори след 2-3 дни. Не съм забелязала някакво възстановяване, но за мен това е невъзможно, може би ако ползвам шампоана по-дълъг период от време ще намали цъфтежа, но за сега не мога да кажа нищо по този критерии. Също така не забелязвам никакво раздразнение на скалпа.
Като цяло мнението ми е много положително, въпреки първоначалните ми очаквания. Цената му е около 7-8лв. и може да намерен в дрогериите, като често е намален и излиза около 5лв.

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram. :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe