Makeup Revolution London Brow Pomade With Double Ended Brush

1:13:00

Здравейте, 
днешната публикация отново е свързана с един продукт на английската марка Makeup Revolution. Ще си говорим за помадата за вежди на марката - Brow Pomade, която е смятана за двойник на помадата на Anastasia Beverly Hills. 


Продуктът се намира в картонена кутийка, а вътре се крият бурканче и двойна четка. В интерес на истината четката е много удобна и я ползвам. Единият и край е за коректор, а другият нормално, за рисуване на самите вежди. Помадата е в удобна стъклена кутийка, която се затваря с винт и е много стабилна. Количеството е доста голямо и ще стигне за стабилен период от време. Имайки предвид, че я ползвам от 2-3 месеца изглежда като нова и въобще не е мръднала, а веждите са нещо, което не пропускам никога, когато се гримирам. Продуктът се предлага в около 7-8 нюанса, като моят е Dark Brown, който перфектно пасва на моите тъмно кестеняви почти черни вежди. 

Консистенцията на помадата е средна гъстота - нито е прекалено суха, нито е прекалено мека. Според мен марката е оцелила златната среда, защото сухите продукти за вежди не пускат никакъв цвят, а прекалено меките се размазват много лесно. От начало изпитах известна трудност с използването на продукта - не можех да преценя какво количество да загреба с четката, не знаех какъв натиск да приложа, за да не направя много груби линии и определено ми отне около 10 опита, за да свикна с помадата и да успея да постигна перфектните вежди. След като успях да се "науча" как да я ползвам, няма да си кривя душата, съм очарована от резултата! Имам страхотно оформени вежди, който си стоят там цял ден, без да мръднат. Дори и да ги пипна с ръка, помадата си стои и не се размазва. Случвало се е, когато си трия грима вечер, да си оставам веждите, ако ми се налага да ставам рано, и не са мърдали. 

Пробвала съм с молив, със сенки, но лично за себе си постигнах най-добрия резултат с този продукт. Тъй като не съм имала досег до помадата на ABH, не знам до колко е двойник, но щом помадата на MR ми хареса толкова, не знам колко би ми харесала другата. хаха

В заключение мога да кажа, че много харесвам помадата и си я ползвам нон стоп. Дълго време не можех да постигна перфектните eyebrows on fleek, но вече нон-стоп получавам комплименти за тях. 

Помадата може да намерите на сайта на parfimo.bgПредполагам всички знаете, че сайта предлага богата гама от парфюми, но също така има и не малко количество козметика. В момента дори е на промоция, от която аз определено бих се възползвала :)

Вие използвали ли сте помада за вежди? Ще ми е интересно да споделите дали имате опит с други марки :)

* Продуктът ми е предоставен за проба, но мнението ми не е повлияно.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe