Catrice Allround Concealer

15:01:00

Здравейте! Днес реших да ви представя по-обстойно палитрата с коректори на Catrice. Аз съм с доста бледа кожа и си я купих главно заради най-тъмния цвят, който ми се стори подходящ за контуриране, но все пак реших да не пренебрегвам и другите цветове. 

снимката е от официалния сайт на марката, тъй като моята е прекаленоо мръсна и нефотогенична :D
Палитрата е в стандартна пластмасова опаковка, съвсем изчистена, не се отваря лесно, която я прави удобна при пътуване. Годността й е 12 месеца.
Съдържа 5 цвята коректори - зелен, розов и три цвята бежово. Аз ги нанасям с четка за коректор, макар че с пръсти би било по-удобно по мое мнение, но съм с много дълги нокти и нямам тази възможност. Зеленият и розовият цвят са предназначени да се нанасят преди фон дьо тена, а другите три - след. Самият зелен цвят е за прикриване на зачервявания. Тъй като аз имам доста червенинки по лицето, често посягам към него. Справя се със задачата си доста прилично. Разнесен хубаво коректорът няма толкова зелен цвят и няма да приличате на Шрек :D След нанасяне на фон дьо тен отгоре, няма и помен от зеленият цвят, но и от зачервяванията :) . Розовият цвят, който се предполага, че трябва да прикрива сенките под очите, при мен няма особен ефект. Самата идея, за прикриване на  тъмните кръгове с розов цвят, дори с червило, доста нашумя напоследък, но аз предпочитам да се придържам към светлите коректори. Тъмният цвят бежово и причината да купя палитрата, не се справя с контурирането така както ми се искаше, въпреки че кожата ми е доста бяла. Става за лек контур през деня, но рядко го ползвам. Към най- светлият цвят не посягам често за прикриване на сенките под очите, защото моите са доооста големи и обичам да използвам по-покривни коректори. Средният бежов цвят ми идва прекалено тъмен за прикриване на кръговете и ... по тази причина си стои неизползван.


Самите коректори са доста кремообразни и леки. Покривността им не е голяма, не очаквайте да прикриете големи несъвършенства с тях. Затова бих препоръчала палитрата ако нямате кой знае какво за прикриване, ще ви допадне със сигурност. Като цяло е добра покупка, тъй като има цели 5 цвята коректори с различно приложение. Цената й е около 8лв, можете да я намерилите в Лили. :)

Ще се радвам да харесате Facebook страницата ми и да ме последвате в Instagram . :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe